26 Eylül 2008 Cuma

Şeker ya da Ramazan , Bayram ya da Tatil

Söyle bakıca son günlerde herşeyin birbirine girdiği kaotik ve enterasan günler geçiriyouz , bu girdaptan sağlıklı çıkabilmeyi başarımış biz insanlar bence gerçekten seçilmiş olmalıyız , herhalde bunda ilahi güçlerin bize verdiği enerjinin önemli etkisi olsa gerek...

Bu vesile ile mesajımın başlığında da belirttiğim her başlığa göre siz sevgili dostlarıma en içten dileklerimle ilgili başlık için kutlama mesajımı gönderiyorum , sevgiyle ve mutlulukla ...

Kutlu olsun ...

Not : Yazı için yüce ( ! ) Google ‘a birşeyler sorduğumda bana çok enteresan bir şairi ve şiirini gönderdi , günün mana ve ehemniyetine pek uygun geldi , tabii bir espri olduğununda altını çizerek sizinlede paylaşmak istedim Ramazan Şeker ‘in şiirini J


Ve bir şiir
Şair : Ramazan Şeker ( siirantolojisi.gen.tr’den alıntılanmıştır )


Kimim Ben ?

Kimim ki ben?
Attığı adımdan habersiz,
Hayatın güzelliklerine uzak,
Cehennemin ateşine yakın,
Tek başına,
Yapayalnız
Bir Serseriyim..


02/04/2005

Ve bir Karikatür

Hiç yorum yok: