31 Ocak 2008 Perşembe

Aylak Adam 2008'e Merhaba !

Aylak Adam olarak 2007 yılı doğrusu pek kolay ve eğlenceli(!) olarak geçmedi . Dolayısıyla 2007 'nin bu çalkantılı durumu benim geleceğe dönük aldığım günce ve notlarıma da yansıdı . Birçok eksiklik ve aksaklıkla karşılaştım . Aylak Adam 2007 'nin son 3 ayını hale tamamlayamadım örneğin, ama 2008'i daha güncel tutmak uğruna bu ilk notumu yazmak istedim .

Umarım ve dilerim ki 2008 öncelikle dünyamız sonrasında ülkemiz sonrasında ailemin en sonunda da benim için öncelikle sağlıklı , bereketli ve huzur dolu olsun dileklerimi iletmeliyim .

İyi dilekler içimizdeki umut çiçeğinin tohumları olsun , dileğimiz geleceğimizin aydınlık ve berrak olsun ...
Şunlar yine yıla damgasını vuracak gibi : (DÜNYA ) Küresel ekonomik kriz , ABD odaklı savaş ve yeni savaş senaryoları , İran , Rusya ve Çin'den kaynaklanacak krizler , Enerji kaynakları sorunları ve krizleri , Küresel Isınma , Kuraklık , Dünya su sorunları, Bilişim Teknolojileri ve gelişmeleri , Güney Amerika , Afrika siyasi ve politik gelişmeleri , Olimpiyatlar ... (TÜRKİYE ) Türban Krizi, Ordu , Muhalefet Krizi , A.B Sorunları , Yargı sorunları , Güneydoğu ve DTP, AKP , Cumhurbaşkanlığı , Yolsuzluklar , Aşırı dinci oluşumlar , Futbol , Yoksulluk ve İşssizlik , Cinayet ve Cinnet vakaları , Kuraklık , Su sorunları , Nükleer Santraller ve çevre duyarsızlıkları , Bizkaçkişiyiz haraketi ...

Kısa bir son not: Dünya ve Türkiye'yi karşılaştırdığımızda birkaç madde dışında nekadar boş işlerle uğraştığımız ya da uğraşacağımız bazı gerçekleri açıklamaya şimdiden yetiyor sanırım .

Selam olsun sana 2008 !

Aylak Adam
31 Ocak 2008

Hiç yorum yok: